مهاباد- ایرنا- کشف ۲ قبضه اسلحه جنگی و شکاری در سردشت و دستگیری سارق اموال خصوصی در مهاباد از جمله اخبار کوتاه انتظامی از جنوب آذربایجان‌غربی است.

فرمانده انتظامی سردشت روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری سلاح غیر مجاز توسط فردی در این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان، قرار گرفت.

سرهنگ موسی بهاری اضافه کرد: پس از انجام یک سری اقدامات پلیسی و شناسایی فرد مورد نظر در بازدید از اقامتگاه وی یک قبضه سلاح شکاری و تعداد یک قبضه کلت کمری به همراه یک تیغه خشاب و چهار عدد فشنگ کشف و ضبط شد.

وی اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ بهاری در پایان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند

سارق قطعات خودرو در مهاباد دستگیر شد

فرمانده انتظامی مهاباد در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: در پی وقوع سرقت هایی از اماکن خصوصی و قطعات و لوازم خودرو در این شهرستان موضوع در دستور کار کارآگاهان آگاهی این انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ محمد توحیدی بیان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه‌جانبه مأموران آگاهی یک نفر سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی را شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه متهم پس از هماهنگی قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی های فنی به هشت فقره سرقت از اماکن خصوصی و قطعات و لوازم خودرو اعتراف کرده، افزود: در نتیجه این بازجویی ها سارق ضمن معرفی مالخر زمینه دستگیری وی را نیز فراهم آورد.

مهاباد و سردشت به ترتیب با ۲۴۰ و ۱۲۰ هزار نفر از شهرهای مرزی و جنوب آذربایجان‌غربی هستند.