بوشهر-ایرنا- رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: هنرمندان این استان موفق به کسب چندین عنوان ارزشمند در نخستین هنرواره "روایت جهاد" شدند.

به گزارش ایرنا، امید پارسایی‌فر روز پنجشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: فراخوان نخستین هنرواره ملی روایت جهاد همزمان با نخستین سالگرد شهادت سردار سپهبد" قاسم سلیمانی" با هدف ثبت و ضبط نقش آفرینی مردم و کادر درمان در عرصه کمک‌های مومنانه و مبارزه علیه ویروس کرونا به همت قرارگاه مشترک جبهه مردمی انقلاب اسلامی منتشر شد.

وی بیان کرد: بنا به گزارش دبیرخانه هنرواره ملی روایت جهاد این رویداد ۱۱هزار و ۴۲۸ اثر را از سوی شرکت کنندگان خود دریافت کرده است.

پارسایی‌فر یادآور شد: در بخش موسیقی "امین فرامرزی" با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال رتبه سوم را کسب کرد.

وی ادامه داد: در بخش خاطره نیز خداداد رضایی برای اثر "ماموریت ویژه" لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ۱۰میلیون ریال رتبه سوم را در این بخش به خود اختصاص داد.

پارسایی‌فر اظهار کرد: همچنین مونس عبدی زاده با اثر "بهترین سمفونی دنیا" و در بخش مدیا آماتور فاطمه میرزایی شایسته تقدیر و جایزه نقدی به آنها اهدا شد.