تهران- ایرنا- مادر شهیدان والامقام «حمید و عبدالکریم زمانی» و پدر شهیدان ربیع بیگی دار فانی را وداع گفته و به فرزندان شهید خود پیوستند و جانبازان ۷۰ درصد «جعفرعلی هیزمی» و «عبدالکریم رستمی» نیز آسمانی شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا، حاجیه خانم «صدیقه زمانی» مادر شهیدان «حمید و عبدالکریم زمانی» در سن ۹۴ سالگی به فرزندان شهیدش پیوست و پیکرش در جوار مزار فرزندان شهیدش در آرامستان درب سید خمینی شهر به خاک سپرده شد.

شهید «حمید زمانی» سال ۱۳۴۱ در خمینی شهر دیده به جهان گشود و در سال ۱۳۶۱ در منطقه میمک به فیض شهادت نائل آمد.  شهید «عبدالکریم زمانی» سال ۱۳۴۷ در خمینی شهر متولد شد و سال ۱۳۶۳ در منطقه عملیاتی بدر،  شرق دجله، مفقودالاثر شد.

پدر گرامی شهیدان  «ربیع بیگی» به لقاءالله پیوست

«خلیل ربیع بیگی» پدر گرامی شهیدان والامقام «مهدی و جلیل ربیع بیگی» از شهدای استان ایلام به ملکوت اعلی پیوست.

مرحوم «خلیل ربیع بیگی» پدر گرامی شهیدان والامقام «مهدی و جلیل ربیع بیگی»، در سن ۹۰ سالگی بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت و به ملکوت اعلی پیوست.

شهید «مهدی ربیع بیگی» در بیست و هشتم دی‌ماه سال ۱۳۸۳ و شهید «جلیل ربیع بیگی» در تاریخ بیست و هشتم بهمن ماه سال ۱۳۸۴ در منطقه میمک به فیض شهادت نائل آمدند.

جانباز ۷۰ درصد «هیزمی» به همرزمان شهیدش پیوست

«جعفرعلی هیزمی» جانباز ۷۰ درصد از استان اصفهان پس از تحمل ۳۹ سال درد مجروحیت و بیماری به همرزمان شهیدش پیوست.

«جعفرعلی هیزمی» جانباز گرانقدر ۷۰ درصد، پس از تحمل درد و رنج مجروحیت و بیماری در سن ۶۲ سالگی به فیض شهادت نائل آمد. مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سپاه کاشان  برگزار شد.

شهید «جعفرعلی هیزمی»، سال ۱۳۳۸ در راوند کاشان به دنیا آمد و سال ۱۳۶۱ در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش خمپاره قطع نخاع و جانباز ۷۰ درصد شد.

جانباز  ۷۰ درصد «رستمی» به همرزمان شهیدش پیوست

«عبدالکریم رستمی» جانباز گرانقدر ۷۰ درصد از استان کردستان پس از سال‌ها تحمل رنج جانبازی سرانجام به جمع همرزمان و یاران شهیدش پیوست و آسمانی شد.

این جانباز از یادگاران دوران دفاع مقدس، حماسه و مقاومت از دیار شهیدپرور کردستان پس از تحمل سال‌ها درد و رنج مجروحیت به فیض شهادت نائل آمد و به آسمان پر کشید.

پیکر مطهر این جانباز شهید در زادگاهش روستای ژنین از توابع شهرستان سروآباد  استان کردستان به خاک سپرده شد.

روحشان شاد  ویادشان گرامی باد