اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: شکست مقابل سپاهان را با افتخار می‌پذیرم ولی بازیکنان جوانم فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایرنا، سیروس پور موسوی شامگاه شنبه بعد از شکست تیمش مقابل سپاهان  درنشست خبری افزود: توانایی و پتانسیل صنعت نفت آبادان همین چیزی بود که در بازی امروز ارائه شد

 سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در این مدت ۶ بازیکن اصلی خود را از دست دادیم و ۶ بازیکن جوان زیر ۲۱ جایگزین کردیم که به خوبی بازی کردند.

وی اظهار داشت: با افتخار شکست را می‌پذیرم، به دنبال آینده سازی هستیم و حضور ما در لیگ برتر فرصت خوبی برای این جوانان است.

پور موسوی با بیان اینکه نه لحاظ فوتبالیبلکه به لحاظ امتیاز در این بازی باختیم گفت: در نیمه دوم سرا پا حمله بودیم و گل نیز زدیم و بازیکنانم فوتبال خوبی بازی کردند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان  با انتقاد از داور این بازی گفت: در این باره به خودم گله دارم که سه بار قبل بازی به داور سلام کردم و جواب من را نداد.

وی افزود: چنین داوری در فوتبال ایران جایگاهی ندارد، این داور اشتباهات زیادی در این بازی برای هر ۲ تیم داشت اما در بازی تاثیر گذار نبود.

وی افزود : تصمیم دارم دیگر به هیچ داوری سلام نکنم.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در ادامه هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شنبه شب در ورزشگاه نقش جهان موفق شد با نتیجه چهار بر یک میهمان خود صنعت نفت آبادان را شکست دهد و در رتبه دوم جدول باقی بماند.