ساری- ایرنا - سرپرست پلیس راه مازندران وضعیت ترافیکی جاده کندوان در مسیر جنوب به شمال این محور را سنگین توصیف کرد و گفت : ترافیک در دیگر محورهای مواصلاتی هراز ، سوادکوه و کیاسر روان و عادی است.

سرهنگ هادی عبادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که تشدید ممنوعیت‌های کرونایی در ۶ مبادی ورودی استان توسط ماموران پلیس با قوت تداوم دارد، افزود: ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی توسط ماموران پلیس راه و همچنین پایش دوربین‌های هوشمند در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: از صبح امروز حدود ۴۰۰ دستگاه خودرو با پلاک غیر بومی به مبداء حرکت خودشان بازگردانده  و ۵۰۰  دستگاه خودرو نیز اعمال قانون شدند. 
سرپرست پلیس راه مازندران با هشدار به این که ناخوانا، محو و مخدوش کردن پلاک خودروها  از موارد تخلف محسوب می‌شود، تاکید کرد : طبق قانون  رانندگان متخلف به دادگاه معرفی شده که مجازات آن نیز  ۶ ماه تا یک سال حبس است.

عبادی ادامه داد: طبق آمار رسمی از ابتدای امسال تاکنون ۵ هزار و ۴۹۷ دستگاه خودرو اعمال قانون و چهار دستگاه خودرو به دادگاه معرفی شدند.

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به این که در مناطق مختلف جاده های مواصلاتی استان شاهد بارندگی و مه گرفتگی هستیم ،گفت : در حال حاضر در برخی از نقاط همه محورهای مواصلاتی استان باران پراکنده  گزارش شده است و همچنین مه گرفتگی در ارتفاعات  محور چالوس ، سوادکوه و کیاسر نیز وجود دارد. 

وی تاکید کرد : با توجه به افزایش تعداد شهرهای قرمز کرونایی مازندران از هموطنان عزیز خواهش می کنیم از سفربه این خطه شمالی خودداری کنند.