ساوه - ایرنا - امام جمعه ساوه گفت: امروز دشمن با شکست در پروژه تحریم‌ اقتصادی به جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی روی آورده و درصدد اجرای نقشه‌های شوم خود در ایران است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم حسینی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: شکل گیری دولت اسلامی مطالبه مردم است زیرا بروز ناکارآمدی‌ها و بسیاری از مشکلات ریشه در نبود دولت اسلامی و قانون‌مدار دارد.

وی بیان کرد: با انتخاب حجت‌الاسلام رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور، امیدواری مردم نسبت به تشکیل دولت اسلامی و رفع مشکلات اقتصادی بیشتر شده است.

امام جمعه ساوه ادامه داد: حاکمیت قانون شرط اساسی برای توسعه و ایجاد امنیت و عدالت است و با تحقق این مهم فرصت‌طلبی، رانت‌خواهی، فساد و بی‌عدالتی ممنوع خواهد شد و این موارد باید در اولویت حکومت اسلامی باشد.

امام جمعه ساوه بیان کرد: تخلف قانونی و اغتشاش امری شایسته نیست اما قانون‌گذاران و مسئولان نیز باید مشکلات قشر محروم جامعه را درک کرده و مناسب‌ترین اقدام قانونی را انجام دهند.

حسینی عنوان کرد: جنگ رسانه‌ای راهبرد مهم دشمنان برای تضعیف و یا نابودی کشور است و امروز سیرک رسانه سازمان تروریستی منافقین با حضور سیاستمداران ضد ایرانی با دعوت به براندازی، تبلیغات و شایعه پراکنی در حال نمایش است.

وی افزود: نمونه‌ای از جنگ روانی موضوع واکسیناسیون کرونا و سیاه‌نمایی در این زمینه بود که بصیرت سیاسی، اتحاد ملی و همدلی مومنانه، ولایت پذیری و امید به آینده می تواند این ترفندها را ناکام کند.