به گزارش ایرنا، فروزان افسرده روز شنبه در حاشیه بازدید از تور رسانه ای مرکز مشاوره ۱۴۸۰ بهزیستی افزود: ارایه خدمات مشاوره بیشتر در زمینه مشکلات خانوادگی، بالینی، فردی شامل اضطراب، افسردگی، شغلی، پیش از ازدواج، اعتیاد، طلاق و مشکلات ازدواج است.
وی با ذکر اینکه در سه ماهه نخست امسال یک هزار و ۴۰۰ تماس با صدای مشاور بهزیستی ایلام انجام شده ادامه داد: سال گذشته تعداد تماس گیرندگان با مجتمع صدای مشاوره بیش از هفت هزار و ۵۰۰ مورد بود که از این تعداد یک هزار و ۶۳ نفر مرد و مابقی نیز زن بوده اند.
معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتباد سازمان بهزیستی استان ایلام گفت: همچنین سال گذشته علیرغم شیوع کرونا و لزوم رعایت محدودیت ها و فواصل اجتماعی تعداد مراجعان به مجتمع مشاوره حضوری ۸٠۴ نفر بوده که از این تعداد ۲۷۷ نفر مرد و ۵۲۷ نفر نیز زن بوده اند.
به گفته افسرده، مرکز صدای مشاوره از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ در سه شیفت کاری به تماس گیرندگان در زمینه های مختلف خدمت مشاوره ای ارایه خواهد داد.
وی همچنین به فعالیت خط ملی اعتیاد با شماره ۰۹۶۲۸ اشاره کرد و گفت: عموم مردم می توانند با این خط تماس گرفته و از خدمات مشاوره پیشگیری، درمان و کاهش آسیبهای ناشی از معضل اعتیاد استفاده کنند.