تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس بارها ثابت کرده بهترین تیم ایران است و به طور حتم بازی‎‌های بعدی خود را برده و قهرمان لیگ می‌شود.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال به مصاف ماشین سازی تبریز رفت و در پایان توانست این تیم را با پنج گل شکست دهد. حالا سرخپوشان تهرانی تنها دو بازی پیش روی خود دارند تا با پیروزی در این دیدارها بتوانند پنجمین قهرمانی متوالی خود را در لیگ جشن بگیرند.

«مرتضی کرمانی مقدم» پیشکسوت سرخپوشان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، دیدارهای مهم پیش روی پرسپولیس صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

پرسپولیس توانست به راحتی و با پنج گل ماشین سازی را شکست دهد. نظر شما چیست؟

پرسپولیس از همان ابتدای کار بازی را بدست گرفت و توانست بازی خود را به حریف دیکته کند. پرسپولیس باز هم نشان داد تیم بزرگی است چرا که باخت به استقلال را سریع فراموش کرد و توانست در لیگ به پیروزی برسد. 

خط حمله پرسپولیس را چگونه دیدید؟

«شهریار مغانلو» و «مهدی عبدی» در این دیدار فوق العاده بودند و توانستند با هماهنگی با هم دفاع حریف را در چندین صحنه آزار دهند. امیدوارم این دو مهاجم در دیدارهای بعدی هم مثل بازی با ماشین سازی سرحال باشند. 

بازی با استقلال چطور بود؟

یکی از سردترین و حوصله سر برترین شهرآوردها را شاهد بودیم. بازی بار فنی چندانی نداشت و در نهایت هم با تساوی به اتمام رسید.

دلیل این بازی سرد از دید شما چه بود؟

احتیاط دو تیم. مربیان برای گل نخوردن تیم‌هایشان را به زمین فرستادند و همین موضوع موجب شد تا بازی خسته کننده دنبال شود. هیچ کدام یک از دو تیم چهار پاس سالم به هم ندادند و در این شرایط نمی‌توان در خصوص بار فنی مسابقه توضیح داد.

آیا واقعا پرسپولیس قدرت شکست دادن این استقلال را نداشت؟

اگر پرسپولیس مانند همیشه بود و فوتبال خودش را بازی می کرد می توانست مانند  سایر بازی هایش، به خوبی استقلال را شکست دهد اما احتیاط باعث شد تا این بازی این گونه با تساوی خاتمه بیابد.

به نظر شما پرسپولیس قهرمان می‌شود؟

به نظر من پرسپولیس کار راحت تری نسبت به سپاهان دارد و شانس آنها بسیار بیشتر است. امیدوارم در دو بازی باقیمانده در لیگ هم بتوانیم با دو پیروزی به قهرمانی لیگ برسیم. 

تراکتور و پیکان حریفان پرسپولیس در راه پنجمین قهرمانی متوالی هستند. آیا این رقبا می‌توانند خطرساز شوند؟

پرسپولیس بارها ثابت کرده بهترین تیم ایران است و به طور حتم از این مسابقات هم سربلند بیرون می آید.