تهران- ایرنا- نماینده مردم سیرجان گفت:امیدواریم هیچ گروه، جناح و فردی دنبال باج خواهی و سهم خواهی در دولت آینده نباشد و اجازه دهند مسائل و مشکلات اساسی مردم به ویژه در حوزه معیشت، مسکن، بیکاری جوانان تحصیلکرده و تولید برطرف شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا،« شهباز حسن پوربیگلری» در نشست علنی امروزدر نطق میان دستور خود، خطاب به رییس جمهور منتخب  گفت: آیت الله رئیسی دولت خود را دولتی مستقل و مردمی دانسته از این رو امیدواریم هیچ گروه، جناح و فردی دنبال باج خواهی و سهم خواهی نباشد و اجازه دهند مسائل و مشکلات اساسی مردم به ویژه در حوزه معیشت، مسکن، بیکاری جوانان تحصیلکرده و تولید برطرف شود.

نماینده مردم سیرجان و  بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به  مشکلات حوزه تولید اظهار داشت: کمبود برق تولید را با مشکل مواجه کرده که امیدواریم دولت آینده بتواند مسائل و مشکلات اساسی کشور را حل کند.

وی افزود: اعتماد رهبری به حجت الاسلام اژه ای که کارنامه درخشانی از خود بر جای گذشته، به عنوان رییس قوه قضائیه را تبریک گفته و به وی و رییس جمهور منتخب اعلام می کنم مجلس برای هرگونه همراهی در بحث تصویب لوایح با قوای قضائیه و مجریه آمادگی دارد.

حسن پور بیگلری بیان داشت: امیدوارم با هماهنگی میان سه قوه مقننه، مجریه و قضاییه شاهد حل مسائل و مشکلات مردم باشیم و امروز هیچ کس برای کار نکردن بهانه ای نداشته باشد ضمن اینکه امروز همه باید با تمام توان در حل مسائل و مشکلات مردم گام های اساسی برداریم.

نماینده مردم سیرجان عنوان کرد: همچنان صدای العطش مردم استان کرمان از بی آبی بلند است و پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب هنوز بیش از ۷۰۰ روستای استان کرمان با تانکر آب رسانی می شود؛ کجای این مملکت چنین وضعیتی است؛ نباید از نجابت مردم کرمان سوءاستفاده کرد و باید به داد مردمی رسید که بالاترین مشارکت را پای صندوق های رأی داشتند و رأی ۸۰ درصدی به آیت الله رئیسی دادند که با معنا است.