شیراز-ایرنا- فرماندار فیروزآباد فارس با بیان اینکه هندبال بانوان و آقایان این شهرستان ظرفیت بالایی در کشور دارد، اعلام کرد: این امر بیانگر انجام کارهای زیربنایی در این رشته است که در لیگ برتر کشور سمهیه دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حسین آرگیو یکشنبه در آیین تجلیل از بازیکنان تیم کربنات سدیم که در لیگ برتر بانوان کشور شرکت دارند، افزود: تیم بانوان فیروزآباد با وجود اینکه نخستین بار بود که در لیگ برتر شرکت می کرد با کوشش بازیکنان جوان و مربیان تیم توانست سهمیه فارس را در لیگ برتر حفظ کند.

وی خطاب به بازیکنان تیم هندبال کربنات سدیم افزود:کسب مقام سوم در لیگ دسته یک و سپس صعود به لیگ برتر و انجام بازی با تیم های بزرگ و باسابقه و حفظ تیم دربالاترین سطح کشور کاربزرگی بود که شما انجام دادید.

 فرماندار فیروزآباد با بیان اینکه رسیدن جوانان ما به درجه بالا در ورزش برگرفته از  توانمندی و قابلیت‌های باشگاه ها در فارس است، گفت:  نگاه ویژه به مربیان و بازیکنان باید در اولویت برنامه های مسئولان استانی و شهرستانی قرار گیرد.

و ی اظهارامیدواری کرد: تیم هندبال بانوان فیروزآباد درلیگ برتر دوره بعد با حمایت بیشتر مالی بتوانند جایگاه بهتری نسبت به دوره گذشته کسب کند.

تیم های شهید شاملی کازرون و کربنات سدیم فیروز آباد ۲ نماینده این استان در لیگ برتر هندبال بانوان کشور هستند که در پایان این بازی ها تیم شهید شاملی نایب قهرمان کشور شد و تیم کربنات سدیم هم در رده هفتم ایستاد.

همچنین تیم آقایان شهید شاملی کازرون پس از ۵۳ سال قهرمان لیگ برتر کشور شد.