تهران- ایرنا- مراسم تشییع و خاکسپاری زنده‌نام مجتبی‌ گلستانی، نویسنده،‌ مترجم و منتقد ادبی صبح امروز (۲۹ تیر ماه) در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا(س)‌ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، پیکر زنده‌نام مجتبی گلستانی، نویسنده، مترجم و منتقد ادبی صبح امروز (سه‌شنبه ۲۹ تیرماه) با حضور خانواده، تعداد محدودی از اهالی قلم، اهالی رسانه، دوستان و مخاطبان این چهره ادبی تشییع شد و در قطعه نام‌آوران بهشت‌زهرا(س) به خاک سپرده شد.
در این مراسم شخصیت‌های ادبی مانند سهیل محمودی،‌ امیررضا مافی، احمد ابوالفتحی،‌ سعید اسلام‌زاده، هادی حسینی‌نژاد، محسن حکیم‌معانی و محمد آسیابانی حضور داشتند.

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا، مجتبی گلستانی، نویسنده و منتقد ادبی و خالق اثر واسازی متون جلال آل‌احمد، که به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان فیروزآبادی در شهرری بستری بود، صبح روز دوشنبه ( ۲۸ تیرماه) در سن ۴۰سالگی از دنیا رفت.

مجتبی گلستانی متولد سال ۱۳۶۰ نویسنده، مترجم و پژوهشگر حوزه فلسفه و نقد ادبی، دارای مدرک دکتری فلسفه‌ اخلاق بود. او در قامت کارشناس ارشد حوزه فلسفه، اندیشه و نقد ادبی با رادیو همکاری داشت.

از جمله کتاب‌های زنده‌نام گلستانی می توان به واسازی متون جلال آل‌احمد و درآمدی تصویری بر اخلاق اشاره کرد که کتاب نخست با نقد و تحسین مثبت کارشناسان حوزه پژوهش‌های ادبی مواجه شده بود.