تهران- ایرنا- نماینده مردم شیراز از دولت سیزدهم خواست در نخستین فرصت، برای تعدیل حقوق‌های بالا و افزایش حقوق‌های پایین که سبب به هم ریختگی این حوزه شده، لایحه‌ای به مجلس ارسال کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، « جعفر قادری» در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و در تذکر شفاهی گفت:‌ از دولت انتظار داریم در فرصت باقی مانده مواردی که مربوط به تقسیمات کشوری می‌شود، از جمله داریون شهر شیراز را حل کند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس با بیان اینکه مجلس به تنهایی نمی‌تواند تعادل در حقوق‌ها ایجاد کند،‌ افزود: از دولت آینده می‌خواهیم تا در نخستین فرصت برای حل برهم ریختگی حقوق‌ها، لایحه‌ای به مجلس ارسال کند، زیرا مردم از ما توقع دارند تا حقوق‌های بالا را تعدیل و حقوق‌های پایین را افزایش دهیم.

وی با اشاره به برخی شائبه‌ها درخصوص طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی گفت: اطمینان می‌دهیم که هدف ما صیانت از حقوق کاربران است و حواشی محدودیت فضای مجازی به هیچ عنوان مطرح نیست.

قادری همچنین از دولت خواست در فرصت باقی مانده طرح‌های نیمه تمام را به سرعت به اتمام نرساند و اجازه دهد دولت آینده این طرح ها را تکمیل و افتتاح کند.

 قادری اظهار داشت: خط دو انتقال آب شیراز، علی رغم افتتاح هنوز به صورت کامل راه اندازی نشده است و انتظار داریم این مشکل به زودی حل شود.

وی درباره بازار سیمان گفت: گفته می‌شود بازار سیمان در اختیار ۱۵ نفر است و اگر این ادعا درست باشد، باید دستگاه های نظارتی برخوردهای لازم را انجام دهند و در صورت عدم صحت این ادعا با افراد مطرح کننده این مسائل برخورد شود.

نماینده مردم شیراز درباره  مشکلات و محدودیت‌های آبی در کشور نیز گفت: با وجود تمام خشکسالی‌ها و مشکلات به نظر می‌رسد این مشکل به وزارت نیرو و مجلس بازمی‌گردد که نتوانستند برای جذب مشارکت های مردمی موفق عمل کرده و مشکل را حل کنند.

قادری ابراز امیدواری کرد که آیین نامه داخلی مجلس اصلاح شود زیرا در غیر این صورت نمی‌توان مشکلات مردم را حل کرد.