همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر توانمندسازی هیات های ورزشی، گفت: افراد ناتوان و ضعیت در امور مدیریتی و اجرایی باید از بدنه هیات‌های ورزشی حذف شوند چرا که حضور آن‌ها هیچ کمکی به رشد و توسعه ورزش استان نمی کند.

به گزارش ایرنا، «حمید سیفی» روز چهارشنبه در جمع روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان همدان اظهار داشت: فعالیت نامناسب و ناتوانی در بهبود عملکرد هیات های ورزشی محصول حضور افراد ضعیف و غیرفعال در بدنه اجرایی هیات است که این امر منجر به هدر فت سرمایه‌های ورزشی خواهد شد.

وی بیان کرد: ورزش استان همدان نیازمند حضور افراد متعهد، توانمند و مسوولیت پذیر است که در سایه تلاش و کوشش این افراد زمینه و بستر مناسب برای رشد و توسعه ورزش استان در بخض های همگانی و حرفه ای فراهم شود.

سیفی با تاکید بر اینکه هرگونه تغییر در سیستم مدیریتی ورزش شهرستان‌ها در راستای تحول و حرکت روبه جلو است، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مدیران دستگاه ورزش در استان و شهرستان‌های تابعه، بهره‌مندی از ظرفیت خیرین ورزشی است که باید با رایزنی‌های لازم نسبت به جذب حمایت های مالی از این طریق برای تامین و توسعه زیرساخت های ورزشی استان اقدام شود.

وی، حل و فصل بدهی‌ها و تسویه مالی با شاکیان را یکی دیگر از اقدام‌های مهم دستگاه ورزش استان همدان در ماه‌های اخیر عنوان کرد و گفت: امروز شاهد پرداخت بخش قابل ‌توجهی از بدهی‌های جاری ادوار گذشته حوزه ورزش استان هستیم که افتخاری بزرگ برای استان همدان در وضعیت اقتصادی کنونی کشور به شمار می‌رود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر اینکه ورزش استان نباید آلوده به سیاست شود، گفت: مدیران نباید خود را درگیر مباحث سیاسی و جناحی کنند چراکه هدف اصلی مدیران خدمت به مردم است.

استان همدان دارای ۱۰ شهرستان و بیش از ۸۵ هزار ورزشکار سازمان یافته است.