کاشان – ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آران و بیدگل گفت: ماموران این سازمان با بیش از ۲ ساعت تلاش بی‌وقفه، آتش‌سوزی گسترده در انبار ضایعات این شهرستان را مهار کردند.

منوچهر برزگر شامگاه یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع‌رسانی شده بود و ستاد فرماندهی به سرعت آتش‌نشانان را همراه با پنج دستگاه خودروی سنگین عملیاتی آتش‌نشانی به همراه هشت آتش‌نشان به محل حادثه اعزام کرد.

وی ادامه داد: آتش‌سوزی گسترده از قسمت ضایعات محوطه بیرونی انبار و سوله شروع شده که با تلاش به موقع و گسترده آتش نشان‌ها، از رسیدن آتش به سوله‌ها جلوگیری شد.

به گفته وی، آتش‌نشانان با حضور در محل حادثه همزمان با اجرای عملیات ایمن‌سازی، نسبت به خاموش کردن شعله‌های آتش، اقدام و آتش را قبل از گسترش و بروز خسارت بیشتر و سرایت به سوله‌ها و شرکت‌های مجاور مهار کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آران و بیدگل گفت: این آتش سوزی بعد از تلاش ۲ ساعته آتش‌نشان‌ها مهار شد و لکه‌گیری و اقدام‌ها برای ایمن‌سازی محل همچنان ادامه دارد.

برزگر با بیان اینکه علت دقیق وقوع این آتش‌سوزی از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی است، ادامه داد: این حادثه مصدوم نداشت.

هشت دستگاه خودروی سبک و سنگین در آتش‌نشانی مرکزی آران و بیدگل خدمت‌رسانی می‌کند.

شهرستان آران و بیدگل با برخورداری از ۳ شهرک صنعتی و افزون بر ۸۰۰ شرکت تولیدی و جمعیت افزون بر ۱۰۳ هزار نفری  در فاصله نزدیک به ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.