بجنورد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: مردم و نهادهای مختلف هر کس گوشه‌ای از کار را گرفته تا ارزش های انقلاب فراگیرتر شود و مهم‌ترین کارکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز همین موضوع است.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که به مناسبت دوازدهم مردادماه سالروز تاسیس این شورا برگزار شد، اظهار داشت: شورای هماهنگی در زمینه هدایت و مدیریت و هماهنگی مناسبت‌های انقلابی و دینی در استان عملکرد شایسته‌ای داشته است. 

وی تصریح کرد: هماهنگی مراسم در طول سال از جمله اقدامات ضروری و مهمی است که شورای هماهنگی این رسالت را به‌خوبی انجام داده است.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: رسانه های معاند ارزش های انقلاب را هدف قرار داده اند باید بیش از هر زمان دیگری در نگهداری این ارزش ها تلاش کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر رفع مشکل مربوط به ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تاکید کرد و گفت: زمین مورد نیاز برای احداث این ساختمان مشخص شده و مدیریت استان نیز از باب واگذاری زمین مشکلی ندارد و باید تلاش کرد تا گره های قانونی در اجرای این طرح برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: مجموعه شورای هماهنگی متعلق به نظام بوده و خصوصی نیست؛ ازاین‌رو در واگذاری زمین نباید به‌ عنوان مجموعه خصوصی قلمداد شود.

وی گفت: این شورا در استان به‌صورت مستقل دایر است و فعالیت‌های شایسته‌ای انجام می‌دهد؛ به همین دلیل نباید به علت نداشتن ساختمان از استان برچیده شده و تحت نظارت استان دیگری قرار گیرد.

برگزاری ۱۱۶ مراسم در خراسان شمالی

 رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ادامه این دیدار اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی در استان ۱۱۶ مراسم برگزار شد.

حجت الاسلام محمدعلی سالاری با بیان اینکه در مراسم ۱۵ خرداد امسال بیش از سه هزار نفر حضور داشتند، گفت: در آیین ۲۲ بهمن پارسال نیز هفت هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو شرکت کردند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از نهادهای انقلابی جمهوری اسلامی ایران است که به هماهنگی و انسجام فعالیت‌های تبلیغی بین دستگاهها و مراکز تبلیغی نظام می‌پردازد.

این نهاد در سال ۱۳۵۹ با موافقت امام خمینی (ره) تشکیل شد.