شهرکرد- ایرنا- فرماندار بروجن با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: در این هفته یک‌هزار و ۱۷۰ نمونه‌برداری مثبت ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان گزارش شده است.

مسعود ملکی روز دوشنبه در ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان بروجن تاکید کرد: وضعیت رنگ‌بندی این شهرستان از لحاظ شیوع ویروس کرونا قرمز و فوت ۶ نفر در این هفته یک زنگ خطر جدی است.
وی افزود: با توجه به قرمز شدن وضعیت کنونی شهرستان بروجن، مکان‌های گردشگری این شهرستان تا اطلاع بعدی تعطیل می‌ماند.
ملکی تصریح کرد: بازاریان نسبت به رعایت جدی تمامی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی اقدام کنند تا مجبور به تعطیلی مغازه‌ها نشویم.
وی یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان بروجن برای کمک به کادر سلامت و نیروهای بهداشت و درمان نهایت همکاری را داشته باشند.
به  گزارش ایرنا، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۵۷ هزار و ۸۲۸ مورد نمونه‌گیری کرونا در چهارمحال و بختیاری انجام شده که بر اساس آن ۵۵ هزار و ۵۲۹ نفر مبتلای قطعی به این ویروس شناسایی شده است.
بر اساس جدیدترین رنگ‌بندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، فارسان، اردل و کیار در وضعیت قرمز (خیلی پُرخطر) و شهرستان‌های کوهرنگ، خانمیرزا، لردگان، بن و سامان در وضعیت نارنجی (پُرخطر) شیوع کرونا قرار دارد.
بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.