بروجرد - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: شهید محمود صارمی خبرنگار ایرنا ،جان خود را در دفاع از ارزشهای دینی ، اطلاع رسانی دقیق و آگاهی بخشی جامعه فدا کرد.

به گزارش ایرنا ، "محمد پاپی نژاد" روز شنبه به مناسبت روز خبرنگار با حضور در منزل پدری شهید صارمی اظهارداشت: ۱۷ مردادماه یادآور رشادت، جانفشانی و فداکاری شهید محمود صارمی است که شجاعانه در راه انجام وظیفه مهم خبرنگاری و اطلاع رسانی، جان خود را فدا کرد و شهید شد.

وی ادامه داد: نام‌گذاری این روز به عنوان روز خبرنگار، فرصت مناسبی را ایجاد کرده تا فعالان این عرصه، شهید محمود صارمی و دیگر شهدای عرصه رسانه را الگوی خود قرار داده و به انجام وظیفه بپردازند.

رییس شورای اسلامی شهر بروجرد از خبرنگاران به عنوان سربازان عرصه آگاهی یاد کرد که با تلاش بی‌وقفه آنان رشد و بالندگی را برای جامعه به ارمغان می‌آید.

پاپی نژاد افزود:  خبرنگاران با بیان نقدهای منصفانه و تحلیل های دقیق و مبتنی بر واقعیت، در راه رفع مسائل و مشکلات جامعه، یاری گر مردم و مسئولان هستند.

وی افزود: والدین این شهید جوان مومن و متعهد و وظیفه شناس تحویل جامعه دادند که افتخاری بزرگ برای ایران اسلامی درجهان بود.

به گزارش ایرنا ،دیدار اعضای شورای شهر بروجرد و شهردار  از منزل پدری شهید صارمی که با حضور خانواده شهید همراه بود با هدف تجلیل از مقام شهید درآستانه روز خبرنگار برگزار شد.