به گزارش ایرنا، این کتاب در ۹۵۰ صفحه با نظارت جعفر رودری رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان کرمان، هماهنگی و بازبینی محمدرضا وحیدی و گردآوری و تدوین مریم ابراهیمیپور، میترا ابراهیمی تکلو، فائزه صفا و محمدهادی هنرجو در سال ۱۴۰۰ به رشته تحریر درآمده است.
این کتاب در واقع مروری است بر قوانین مرتبط با خدمات و خدمات رسانی در سطح دستگاههای اجرایی استان کرمان که بخش نخست آن به بررسی وضعیت ارائه خدمات در استان، فصل دوم بررسی نحوه خدمات رسانی به تفکیک دستگاههای اجرایی استان و فصل سوم و ضمیمه به اهداف تعیین شده برنامه های پنجگانه دستگاه های اجرایی در سال ۱۴۰۰ میپردازد.
همانگونه که در پیشگفتار این کتاب آمده است، خدمات دستگاههای اجرایی و نحوه ارائه آن از اهمیت بهسزایی برخوردار است به گونه ای که شناسنامه وضعیت حقوق شهروندی محسوب میشود و ارائه مطلوب این خدمات وابسته به یک حکمرانی مطلوب در نظام اداری است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان شامگاه شنبه در این خصوص در نشست شورای راهبردی توسعه استان کرمان گفت: کتاب یاد شده، خدمات قابل ارایه دستگاه ها و هدف گذاری سال ۱۴۰۰ در کرمان را نمایش میدهد و این کتاب به همت همکاران توسعه منابع انسانی سازمان مدیریت استان تحریر شده است.
رودری افزود: همه خدمات قابل ارایه دستگاه های اجرایی استان کرمان در این کتاب به تفکیک ثبت شده و در هدف گذاری آن آمده که کاری قابل رصد و پایش است و میتواند در فرایند توسعه استان نیز موثر واقع شود.
وی تصریح کرد: همچنین خدمات متفاوت دستگاهها در حوزه ها و ابعاد مختلف در این کتاب مشخص شده است.