تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳

ایلام - ایرنا - نمیدانم امروز در چهل و هشتمین روز تابستان گرم امسال در کجای افلاک بزم روز خبرنگار را ترتیب دادید، چه‌ گفتید و به کدام خبر خندیدید و از کدام خاطره تلخ و شیرین خبرنگاری گفتید.

به گزارش ایرنا، روز خبرنگار امسال تیتر و لید همه خبرها از نبودنتان پر شده، دوستانتان غم نبودتان را با تصاویر شما در فضای مجازی پر کرده اند، امسال تیتر خبرنگاران آسمانی از پیام های تبریک پیشی گرفت.

اینقدر جایتان خالیست که کسی دل و دماغی برای ارسال پیام تبریک ندارد، دیشب و امروز همه در حال جستجوی تصاویرتان بودند که آنرا در پروفایل های تلفن های همراه قرار دهند.

دیروز جشنواره فصلی چهارم هم به پایان رسید ولی بدون حضور صاحبخانه، دیگر حاج سامی شهبازی نبود که با آن شیرین سخنی تبریک و مبارک باد دختر و پسرم را نثار برگزیده ها کند و از مشکلات ما خبرنگاران برای مسئولان بگوید.

نمیدانم دست روزگار چه تقدیری داشت که شما را به فاصله هفت ماه اینگونه در خانه ابدی همسایه کرد، هرچه بود عناصر شش گانه خبر رفتنتان را نفهمیدم که چه بود؟ چگونه اتفاق افتاد؟ چه شد؟ کی بود؟ کجا بود ؟ فقط عنصر "که" را شناختم که شما بودید و ما را تا ابد غمبار رفتن خود کردید.

راستی‌ چند روزی است نوبت واکسن ما خبرنگاران هم رسیده است، وقتی واکسن را تزریق کردم از مرگ غریبانه و مظلومانه حاج‌پژمان مهدوی فر در اثر ابتلا به کرونا چقدر گریستم.

امروز بیشتر از هر روز دیگر دلتنگ تان هستیم، دلتنگ روزهایی که روز خبرنگار هرکجا بودیم ولی دور هم جمع می شدیم و سختی شغلمان را با دورهمی شیرین می کردیم ولی امسال در نبودتان کام هیچکسی شیرین نیست.

یادش بخیر پارسال حاج سامی شهبازی به عنوان رییس خانه مطبوعات استان در ارسال پیام تبریک ۱۷ مردادماه خبرنگاران پیش دستی کردی و از همه پیشی گرفتی ولی امسال ما در ارسال پیام به فرزندان داغدارت با دلی سوزناک پیشی گرفتیم و تسلی خاطر نبود تو و حاج پژمان برای خانواده تان شدیم.

وقتی پروفایل همسر داغدار حاج پژمان مهدوی فر را دیدم که فیلم تبریک روز خبرنگار سال قبل را گذاشته بود و تو با لبخند همیشگی گفتی: خبرنگار یعنی هنر، عشق و صفا، کسی که واقعا عاشق نباشه در راه کار خبری موفق نمیشه...بیاد عشقت به قلم و نوشتن دردهای مردم افتادم که امروز ما از درد نبودتان می نویسیم.

براستی که نخستین ۱۷مرداد ماه بدون شما برای ما خبرنگاران استان ایلام بی شک مبارک نخواهد بود.

به گزارش ایرنا، زنده یاد پژمان مهدوی فر از خبرنگاران استان ایلام آبان ماه پارسال بر اثر ابتلا به کرونا و زنده یاد حاج سامی شهبازی رییس سابق خانه مطبوعات ایلام خردادماه امسال بر اثر سکته دار فانی را وداع گفتند.