سنندج - ایرنا - دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: به مناسبت دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر ۳۳۰ برنامه در استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، محمود الله‌مرادی روز دوشنبه در نشست خبری اظهار داشت: این برنامه ها از روز سه‌شنبه ۱۹ تا ۲۹ مرداد، در روستاها، دهستان‌ها، بخش، شهر و شهرستان‌های مختلف استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی به مناسبت دهه امر به معروف و نهی از منکر در استان برگزار می‌شود، افزود:بیشتر برنامه‌ها حول ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر خواهد بود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان یادآور شد: مهمترین برنامه دهه امر به معروف و نهی از منکر در استان، برگزاری جشنواره مطبوعات و رسانه است.

الله‌مرادی با اشاره به اینکه نتیجه جشنواره در هفته دفاع مقدس اعلام می‌شود، گفت: از رسانه‌ها انتظار داریم با روابط عمومی این ستاد ارتباط گرفته و پس از اطلاع از شرایط و چگونگی شرکت در جشنواره، در این رویداد مهم مشارکت کنند.

وی به ۱۷ مرداد و روز خبرنگار نیز اشاره ای داشت و تاکید کرد: رسانه و خبرنگاران با اطلاع رسانی صحیح و به موقع مشکلات و کمبودها، می‌توانند کمک بسیار خوبی برای مسوولان در جهت ارائه خدمات بهتر به مردم باشند.

هر ساله دهه اول محرم، به عنوان دهه احیا امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است.