تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴

تهران- ایرنا- رییس صندوق توسعه ملی ضمن تبریک روز خبرنگار، از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به دلیل انعکاس اخبار و تلاش‌های انجام شده برای عبور از بحران‌ها و موفقیت اقتصادی، تقدیر کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، رییس صندوق توسعه ملی در پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار نوشت: در اوضاع فعلی که کشور علاوه بر بحران شیوع همه‌گیری ویروس کرونا با مسایل و مشکلات تحریم‌های اقتصادی روبه‌رو است؛ نقش خبرنگاران بسیار حائز اهمیت بوده است.

رسانه‌ها و خبرنگاران می‌توانند کشور را در گذر از این شرایط یاری کنند و به مانند همیشه منعکس کننده تلاش‌ها برای عبور از این بحران‌ها و موفقیت‌های اقتصادی کشور باشند.

«مرتضی شهید زاده» در پایان ضمن تبریک روز خبرنگار افزود: این روز را به خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) که همواره در انتقال خبرهای مربوط به صندوق اهتمام داشتند تبریک گفته و آرزومندم همواره در راه سربلندی ایران عزیز، سرافراز و پیروز باشند.

به گزارش ایرنا، 17 مرداد ماه در تقویم رسمی کشور به روز خبرنگار نامگذاری شده است، مناسبتی که به دنبال به شهادت رسیدن محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در ۱۷ مرداد سال ۱۳۷۷ در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به ثبت رسید.