شیرازایرنا- سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت:‌باشگاه‌ها می‌خواهند برای لیگ برتر دوره بیست و یکم برنامه ریزی کنند، بنابر این فدراسیون فوتبال هرچه زودتر زمان شروع لیگ برتر را دقیق اعلام کند تا تکلیف خود را بدانیم که دیگر تغییر نخواهد کرد.

علی اصغر کلانتری سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون چندین تاریخ برای شروع لیگ برتر اعلام شده و رییس فدراسیون هم  سه شنبه ۱۹ مرداد ماه اعلام کرد از هفتم تا دهم مهرماه آغاز می شود، نمی دانیم آیا این تاریخ قطعی است که تیم ها برنامه ریزی کنند؟

وی بیان کرد: هر تیمی که بخواهد در یک دوره لیگ آن هم به صورت حرفه ای شرکت کند باید حداقل هفت هفته دوره بدنسازی را پشت سر بگذارد که با توجه به تاریخ جدید لیگ، تیم ها ناگزیر هستند دوره بدنسازی را زودتر تمام کنند که به ضرر است ضمن اینکه بازیهای تدارکاتی هم باید برای تیم ها در نظر گرفت.

  شاکله تیم فجر حفظ می شود

سرمربی تیم فجر در مورد بازیکنان فصل گذشته تیمش در دسته یک گفت : شاکله این تیم که قهرمان شد حفظ خواهد شد و در چندین پست هم بازیکنان خوب لیگ برتری خواهیم گرفت.

وی اضافه کرد: اسامی بازیکنان مورد نیاز فصل گذشته را برای تمدید قرارداد و تعیین تکلیف به باشگاه داده ام تا با آنها مذاکره کنند و به توافق برسند تا تمرین را زود شروع کنیم.

چند بازیکن سرباز لیگ برتری مدنظر است

کلانتری همچنین در مورد گرفتن بازیکنان سرباز که در لیگ برتر بازی می کردند، گفت: فهرست چندین بازیکن خوب لیگ برتری که مشمول شده اند را دریافت کرده ام باید باشگاه پیگیرآنها  باشد تا زود تکلیف مشخص شود در غیر این صورت نیاز است بازیکنان خوب به صورت آزاد بگیریم.

 تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز ۲۸ تیر ماه ۱۴۰۰ با شکست تیم گل ریحان البرز و با کسب عنوان قهرمانی جواز حضور در لیگ برتر را پس از هشت سال کسب کرد.

فجری ها با توجه به زمان شروع لیگ برتر باید هر چه زودتر تکلیف خود را مشخص کنند تا در لیگ دوره ۲۱ که بازی ها سخت و فشرده برگزار می شود به مشکل بر نخورند و در سال اول نیز سهمیه خود را در میانه جدول حفظ کنند.

رقابت های دوره بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور با نام جام خلیج فارس با شرکت ۱۶  تیم قرار است از هفتم تا دهم مهرماه آغاز شود، اگر بازهم تاریخ تغییر نکند.

تیم های سایپا تهران و ماشین سازی تبریز از لیگ برتر دوره بیستم سقوط کردند و تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و هوادار تهران جایگزین آنها شدند.

برچسب‌ها