آبادان - ایرنا - سرپرست فرمانداری شادگان گفت: با توجه به تکمیل شدن ظرفیت بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان ۳۰ تخت برای بستری شدن بیماران کرونایی این بیمارستان اختصاص یافت.

امید صبری پور پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شبکه بهداشت و درمان این تخت‌ها را برای استفاده در شرایط بحرانی اضافه کرد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط بحرانی و تکمیل شدن ظرفیت این بیمارستان، خوابگاه‌ها و سالن‌های آموزش و پرورش شهرستان نیز برای شرایط بحرانی کرونایی به حالت آماده باش در آمده‌اند.

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: دستگاه اکسیژن ساز کامل ۶۰۰ لیتری توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان برای بیمارستان شهید معرفی زاده تامین شده و در روزهای آینده مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی با تسلیت ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با تاکید بر استفاده از نیروهای داوطلب گفت: هلال احمر با استفاده از ظرفیت نیروهای داوطلب برای هر شیفت افراد مورد نیاز را در بیمارستان شهید معرفی زاده تامین خواهد کرد.

صبری پور با اشاره به تامین ۳۰ دستگاه اکسیژن ۴۰ لیتری برای بیمارستان شهید معرفی زاده افزود: تا زمان تحویل دستگاه های اکسیژن ساز از ظرفیت های بنیاد علوی، شرکت های فولاد و نیشکر استفاده خواهد شد.

در حال حاضر ۱۷ شهرستان خوزستان از جمله آبادان در وضعیت قرمز، پنج شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

اکنون بیش از یک میلیون دز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده و این روند همچنان در حال انجام است.