تهران - ایرنا- وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیامی درگذشت علی سلیمانی بازیگر بااخلاق سینما  و تلویزیون ایران را تسلیت گفت.

به گزارش پنج شنبه شب ایرنا، محمد مهدی اسماعیلی دراین پیام آورد که  صبح امروز داغدار علی سلیمانی بازیگر با اخلاق کشورمان شدیم . کسی که با نقش های شیرین و چهره همیشه خندانش در ذهن مردم ما ماندگار شده است.
وی افزودکه از امروز با دیدن کارنامه کاری مرحوم سلیمانی و تنوع نقش ها و خاطراتی که بر پرده سینما و قاب تلویزیون به یادگار گذاشته است بیش از پیش دلتنگ این هنرمند متعهد خواهیم بود. فیلم های سینمایی «سفر به چزابه» و «تنگه‌ ابوقریب» تا سریال های «روشن تر از خاموشی»، «وضعیت سفید» و «پایتخت» بخش کوچکی از کارنامه این هنرمند به حساب می آیند.
وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآورشد که با وجود تمام این نقش ها شبکه های اجتماعی امروز بیش از پیش عشق و علاقه این هنرمند را به حضرت سیدالشهدا (ع) و مناسک محرم را به ما یادآوری کرد. خاطره شیرینی که از او در مورد حماسه‌ پیاده روی اربعین منتشر شده و ویدیویی که او خود را «حسینی چی» می خواند همه و همه ارادت عمیق علی سلیمانی به امام حسین (ع) را گواهی می دهد این چنین او که خود داغدار محرم بود علاقه مندانش را داغدار خود کرد.
اسماعیلی ادامه داد:بر خود لازم می دانم درگذشت این هنرمند عزیز را به همسر محترم و فرزند گرامی وی تسلیت عرض کنم و از خداوند رحمان هم‌نشینی او با شهدای کربلا و علو درجات را خواستارم.
علی سلیمانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که مدتی قبل به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده بود، بامداد امروز (پنجشنبه، ۲۲ مردادماه) به دلیل درگیری ریه در ۵۰ سالگی دارفانی را وداع گفت.