یزد- ایرنا- اردوی آمادگی تیم‌ملی شنای نابینایان و کم‌بینایان برای حضور در رقابت‌های پاراالمپیک بحرین روز جمعه در استخر کاج یزد آغاز شد.

به گزارش ایرنا،  این اردو زیرنظر کادرفنی با حضور ۱۲ شناگر برتر کشور به مدت پنج روز در ۲ نوبت صبح و عصر در یزد پیگیری می‌شود.

قبل از شروع اردو از تمامی کادرفنی و شناگران برای پیشگیری از ابتلای افراد به ویروس کرونا طبق مقررات آزمایش سلامت به عمل آمد .

رادین جعفری، سامان آقاجانی، سید محمدمهدی محمدزاده، ایمان مزروعی، یاسین قبادی، رادمان سلطانلو، محمدرضا ریحانی، امیرمحمد فرخنده زاد، معین فاطمی، مرتضی سرحدی، علی حسن‌زاده و سید علی موسوی در اردو حضور دارند.

علیرضا ایزدی سرمربی و پدرام پورمحمودیان و ابوالفضل باغستانی مربیان تیم هستند و تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری مناسب اردو طبق مقررات بهداشتی و مطابق نظر هیات‌های ورزشی در یزد فراهم شده است .

در آذرماه امسال بازی‌های پاراآسیایی در کشور بحرین برگزار می شود و ورزشکاران نابینا و کم‌بینا در ۲ بخش زنان و مردان شرکت می‌کنند.  

استان یزد ۴۷ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد که حدود ۷۰۰ نفر آنها را ورزشکاران نابینا و کم‌بینا تشکیل می‌دهند.