تهران- ایرنا- سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی تعاون با توجه به وسعت و گستردگی این وزراتخانه، برنامه‌هایش را دقیق‌تر و جزیی‌تر ارایه کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، مجید انصاری روز شنبه پس از نشست اعضای کمیسیون اجتماعی با حجت‌الله عبدالملکی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از دو منظر کلی این موضوع را در نشست امروز رصد و بررسی کردیم که یکی ویژگی‌های مدیران دولت آینده از منظر قوانین بالادستی، بیانیه گام دوم و تاکیدات حضرت آقا مبنی بر مجموعه دولت جوان انقلابی مومن پاکدست به مسایل اقتصادی بود.

وی اضافه کرد: از این حیث خوشبختانه نظر اعضای کمیسیون اجتماعی در ارتباط با وزیر پیشنهادی به دلیل سوابق علمی و تالیفات و فعالیت‌هایش، موافق بود.

نماینده مردم ممسنی در مجلس یازدهم شورای اسلامی اظهار کرد: در برخی زمینه‌های تخصصی به لحاظ گستردگی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وسعت اختیارات و وظایف این وزارتخانه بسیار زیاد است و در این زمینه اعضای کمیسیون اجتماعی سوالات تخصصی داشتند.

وی ادامه داد: برنامه ها کلی بود و اعضای کمیسیون خواستند تا وزیر پیشنهادی برنامه را با جزییات کامل‌تر بیان کند. البته وزیر پیشنهادی به سوالات تخصصی پاسخ داد و در مجموع نسبت به ویژگی‌های دولتمردان آینده نظر اعضای کمیسیون اجتماعی مساعد بود.

انصاری خاطرنشان کرد: اما در بخش دوم یعنی تخصص قرار شد وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی جدی‌تر و جزیی‌تر با رویکرد وسعت این وزارتخانه از بخش تعاون و کار و رفاه گرفته تا سازمان تامین اجتماعی و سازمان بهزیستی و مجموعه‌های زیرمجموعه این نهادها، برنامه‌های خود را ارایه کند.