تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶

تهران- ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر پاکدشت گفت: اعضای شورای اسلامی شهر پاکدشت در نخستین جلسه رسمی این شورا، وحید تاجیک را به عنوان سرپرست شهرداری این شهر انتخاب کردند.

محمد نجفی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: اعضای شورای اسلامی شهر پاکدشت عصر امروز پس از برگزاری آئین تحلیف، نخستین جلسه خود را با هدف انتخاب سرپرست شهرداری این شهر برگزار کردند که در نهایت، وحید تاجیک از کارکنان شهرداری پاکدشت به عنوان سرپرست جدید شورای اسلامی انتخاب شد.

وی گفت: با توجه به تأخیر یک هفته‌ای در آغاز به کار شورای اسلامی شهر پاکدشت، انتخاب شهردار در اولویت اعضای شورا قرار دارد و تا کنون ۵ نفر به عنوان گزینه‌های تصدی این پست در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای شهر پاکدشت از پاکدستی، بومی بودن، مدیریت جهادی، آشنایی به امور شهری و داشتن تعامل با بخش‌های مختلف شهرستان را به عنوان اولویت‌های انتخاب شهردار جدید اعلام کرد.

نجفی تأکید کرد: اعضای شورای اسلامی شهر پاکدشت، مهمترین اصل را در کار خود به عنوان ششمین دوره شورای اسلامی پاکدستی، عمل به قانون، شفافیت امور و ارتباط موثر با مردم دانسته و تلاش دارد ضمن نظارت بر خویش، بر عملکرد مدیریت شهری نیز در راستای خدمت رسانی عادلانه به آحاد مردم نظارت مستمر داشته باشد.

وی گفت: به مردم پاکدشت قول می‌دهیم که ششمین دوره شورای شهر، تنها به فکر خدمت به مردم بوده و بخش‌های مختلف را از امکانات موجود در شهر برخوردار کنند.

شهرستان پاکدشت از سه شهر پاکدشت، فرون آباد و شریف آباد برخوردار است.

انتخابات شورای شهر پاکدشت پس از بررسی شکایات امروز تأئید و پس از برگزاری مراسم تحلیف و انتخاب اعضای هیأت رئیسه، فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.