تهران - ایرنا - عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در دفاع از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: اصل موضوع در وزارت آموزش و پرورش داشتن رویکرد مشخص تحولی است که وزیر پیشنهادی از آن برخوردار است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «مالک شریعتی نیاسر» روز دوشنبه در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: امروز آقای ‎«حسین باغ گلی» در کمیسیون انرژی صحبت کرد و چند برابر از آنچه در فضای رسانه‌ای ساخته شده، مسلط‌تر بود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه نوشت:‌ اصل موضوع در وزارت آموزش و پرورش، داشتن رویکرد مشخص تحولی است که داشت. حل مسائل معیشتی معلمان، نیازمند اراده وزیر در کنار حمایت رییس‌جمهوری و سازمان برنامه و بودجه است.

به گزارش ایرنا،‌ «حسین باغ‌گلی» متولد سال ۱۳۵۷ و دارای مدرک دکترای علوم تربیتی (فلسفه تعلیم و تربیت) از دانشگاه فردوسی مشهد است.

وی علاوه بر فعالیت علمی و پژوهشی در حوزه تعلیم و تربیت اسلامی در کسوت عضو هیأت علمی دانشگاه فردوسی مشهد سوابق و تجربیات مدیریتی و اجرایی متعددی در حوزه تعلیم و تربیت در کارنامه خود دارد.

مدیرعاملی بنیاد فرهنگی رضوی (مدارس عام المنفعه امام رضا(ع)، عضو متخصص کارگروه پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، مشاور تخصصی در طراحی برنامه‌های آموزشی و تربیتی، عضو هیات موسس شرکت صنایع خلاق، عضو هیات مدیره موسسه جوانان آستان قدس رضوی و عضویت در هیات اندیشه‌ورز کودک و نوجوان حرم مطهر رضوی و همچنین تدریس در دانشگاه فرهنگیان از اهم مسوولیت‌ها و سوابق اجرایی وی در حوزه‌های آموزشی و فرهنگی است.

باغ‌گلی همچنین دارای مقالات علمی و پژوهش‌های متعددی در حوزه تعلیم و تربیت اسلامی است.