شهرری - ایرنا - اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار ویژه شهرستان ری از شرکت فرآورده‌های تزریقی و دارویی ایران در بخش مرکزی ری بازدید کردند.

به گزارش روز دوشنبه فرمانداری شهرستان ری، در راستای حمایت و تحقق شعار «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها»، فرماندار ویژه شهرستان ری به همراه روح الامینی، پاکمهر و محمدبیگی اعضای کمیسیون بهداشت و درمان و یزدی خواه نماینده مردم تهران- ری- شمیرانات- اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی از شرکت فرآورده های تزریقی و دارویی ایران در بخش مرکزی شهرستان ری بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و موضوعات و روند تولید در این شرکت قرار گرفتند.

شرکت فرآورده های تزریقی و دارویی ایران با در اختیار داشتن فضای آزمایشگاهی مدرن به مساحت  یکهزار و صد مترمربع و امکانات متناسب و متخصصان زبده و توانمند در امور تحقیقات و نوآوری در تدارک تهیه داروهای جدید است.

این شرکت با توان تولید حداقل ۴۰ میلیون عدد انواع محصولات با کیفیت L.V.P (محصولات تزریقی حجیم) در حجم های  ۵۰۰ و  ۱۰۰۰ سی سی پیشتاز صنعت تولید سرم بوده است.

این شرکت و برای اولین بار و با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و دستگاه مجهز و منطبق با ضوابط و اصول داروسازی و به روش B.F.S انواع محصولات S.V.P (محصولات تزریقی با حجم کم) شامل آب مقطر استریل تزریقی، محلول سدیم کلراید % ۰.۹ تزریقی و نیز قطره های چشمی مشتمل بر انواع قطره های اشک مصنوعی تکدوز ۰.۵ میلی لیتری و قطره نفازولین تک دوز چشمی را از هر نظر مشابه انواع خارجی ساخته شده در کشورهای پیشرفته تولید می کند.