اراک - ایرنا - رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در استان مرکزی گفت: چینش کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم منطبق با بیانیه گام دوم انقلاب است و می‌توان گفت برآیند عملکرد وزرای پیشنهادی قابل قبول است.

" مجتبی شاهوار" روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در واقع ترکیب کابینه آیت الله رئیسی یک تحول جدید درحکمرانی دولت قوی مردمی برای نیل به اهداف بلندانقلاب وخدمت رسانی به مردم است.

وی تاکید کرد: بسیاری از وزرای پیشنهادی مورد تایید نظام هستند که امیدواری به تحول در دولت مردمی آیت الله رئیسی را افزایش می‌دهد.
این فعال سیاسی، کارنامه وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این به معنای نفی شان نظارتی مجلس در مرحله رای اعتماد و پس از آن نیست و نمایندگان باید پاسخگوی عملکرد وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم باشند.
این مدرس دانشگاه اظهار داشت: رای قاطع نمایندگان مجلس به کابینه دولت آیت الله رئیسی باعث می‌شود که شکاف میان مجلس انقلابی و دولت مردمی ایجاد نشود.
شاهوار تاکید کرد: امید است عملکرد کابینه دولت سیزدهم به گونه‌ای باشد که در شرایط کنونی کشور و توقعی که مردم از دولت دارند، برآورده شود و ریل گذاری مناسب در این راستا شکل گیرد.
 وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تعجیل در شکل گیری کابینه دولت سیزدهم بیان داشت: با شکل‌گیری کابینه دولت سیزدهم به طور حتم سطح رضایتمندی نیز افزایش می‌یابد و آیت الله رئیسی نیز می‌تواند با فراغ بیشتری اقدامات و فعالیت‌های خود را عملیاتی و در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارد.
رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در استان مرکزی خاطر نشان کرد: تعامل، هماهنگی و انسجام تیم اقتصادی دولت می‌تواند در راستای ساماندهی امور مالیاتی، کسری بودجه، کاهش ارزش پول ملی گره گشا باشد.

شاهوار ادامه داد: در حوزه بهداشت و درمان و واردات واکسن کرونا در راستای کنترل و مقابله با بیماری کووید ۱۹ نیز باید اقدامات موثری در حوزه انجام واکسیناسیون عمومی و ایمنی جامعه توسط دولت انجام گیرد.

بررسی صلاحیت و برنامه‌های وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم از صبح شنبه ۳۰ مردادماه با حضور آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهوری در مجلس شورای اسلامی آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.