اصفهان - ایرنا - پایگاه واکسیناسیون کرونا گلستان شهدای اصفهان روز دوشنبه با حضور ویدئو کنفرانسی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، این پایگاه با پنج هزار متر مربع مساحت واقع در سالن گلستان شهدا قابلیت پذیرش سه هزار نفر را در ۲ شیفت کاری در شبانه روز دارد.

به گفته مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، این نهاد به همراه دانشگاه علوم پزشکی و بهداری لشکر ۱۴ امام حسین(ع) این استان پایگاه واکسیناسیون گلستان شهدا را راه اندازی کردند.

مسعود احمدی نیا در مراسم افتتاح مجموعه اظهارداشت: تجهیز و آماده سازی مرکز حدود ۲ هفته زمان برد و در تلاشیم که آن را به سه شیفت کاری ارتقا دهیم.

همچنین عضو مجلس خبرگان رهبری در این آیین گفت: تامین واکسن به میزان لازم از ضروریات کنونی کشور به شمار می‌رود و این موضوع باید در دستور کار مسوولان قرار گیرد.

آیت الله حاج سیدابوالحسن مهدوی ادامه داد: رفع مشکلات معیشتی و حقوقی کادر پزشکی دیگر مقوله ای است که این روزها باید بیشتر مورد توجه قرار گرفته شود و نباید به تاخیر بیفتد.

هم اینک استان اصفهان نیز دارای چهار شهرستان با وضعیت نارنجی و ۲۰ شهرستان در وضعیت قرمز است و شهرستانی با وضعیت سفید، زرد و آبی ندارد.

این استان بیش از پنج میلیون نفر جمعیت در ۲۸ شهرستان دارد و تاکنون حدود۳۰ مرکز واکسیناسیون کرونا درآن راه اندازی شده است.