مراغه- ایرنا- فرمانده انتظامی مراغه به ساختمان‌سازانی که نگهبان قابل وثوق و توانا برای حفاظت از اموال و مصالح ساختمانی خود در محل اجرای طرح ندارد، می‌گوید که توصیه‌های پیشگیرانه را برای کاهش احتمال سرقت جدی بگیرند. 

سرهنگ توحید فارسی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این افراد باید از نگهداری اموال و مصالح ساختمانی باارزش و قابل حمل در فضای باز خودداری کنند. 

وی با تاکید بر سرکشی سرزده از ساختمان در مقاطع مختلف زمانی به ویژه در سرکشی شبانه، اضافه کرد: وجود ته سیگار یا زرورق سوخته در داخل ساختمان در حال احداث هشداری نسبت به تردد افراد مسئله‌دار به محل محسوب می‌شود.

وی اظهار داشت: ساختمان‌سازان باید نسبت به هرگونه تردد افراد مشکوک و غیرعادی در اطراف ساختمان نیمه‌ساز حساس باشند و در صورت وجود موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام کنند. 

فرمانده انتظامی مراغه بیان کرد: این افراد در زمان حضور نداشتن در ساختمان در حال ساخت، از همسایگان خود جهت سرکشی به اموال و مصالح ساختمانی باید درخواست همکاری کنند. 

سرهنگ فارسی افزود: از رها کردن ساختمان خود بدون حفاظ برای جلوگیری از پاتوق شدن برای معتادان و استعمال مواد مخدر و وقوع سایر جرائم خودداری کرده و ضمن سرکشی مداوم در صورت رویت هرگونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کنید. 

به گزارش ایرنا ساختمان‌سازان به ویژه در خیابان‌ها و مسیرگشایی‌های جدید و فاقد روشنایی همواره با دغدغهحفاظت از مصالح ساختمانی و تجهیزات کارگاهی مواجه هستند. 

برچسب‌ها