تهران- ایرنا- دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: به‌خاطر پوشیدن شماره یک استقلال خیلی تلاش کردم و آن‌را به سادگی از دست نمی‌دهم.

به گزارش ایرنا، «سیدحسین حسینی» پس از تمدید قرارداد با استقلال در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برای پوشیدن پیراهن استقلال در تمام این سال‌ها جنگیدم و زحمات زیادی کشیدم.

وی افزود: سوء تفاهم و دلخوری‌هایی به وجود آمده بود اما به این جمع‌بندی رسیدم که شاید امکان ادامه همکاری با باشگاه استقلال وجود نداشته باشد و پست جدایی‌ام را در صفحه‌ شخصی‌ام گذاشتم که فرزاد مجیدی تماس گرفت و خواست که آن را پاک کنم.

دروازه‌بان استقلال خاطرنشان کرد: امروز در باشگاه استقلال حاضر شدم و چهار ساعت منتظر ماندم تا قراردادم تمدید شود چرا که استقلال خانه من است.

حسینی تصریح کرد: پیشنهاداتی از سایر تیم‌های دیگر داشتم اما ترجیح دادم در استقلال که آن‌را دوست دارم بمانم و از این بابت خوشحال هستم.

وی تاکید کرد: فرهاد مجیدی در تمدید قرارداد من نقش زیادی داشت و پس از صحبتی که با او داشتم در استقلال ماندنی شدم.

بازیکن استقلال در پایان گفت: من به خاطر پوشیدن شماره یک استقلال خیلی تلاش کردم و آن‌را به سادگی از دست نمی‌دهم. اگر از رقابت می‌ترسیدم فصل گذشته این تیم را ترک می‌کردم اما ماندم تا جایگاهم را در این تیم بزرگ حفظ کنم.