گناوه - ایرنا - برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت درگناوه روز سه شنبه با تجدید بیعت مسئولان با آرمان‌های شهدای والامقام این شهرستان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، در این آیین که به علت شرایط کرونایی به صورت محدود و باحضور اعضای شورای تامین این شهرستان  برگزارشد، مسئولان  بر مزار شهدا حاضر و با اهدای شاخه‌های گل و قرائت فاتحه با آرمان‌های شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر تجدید میثاق کردند.

فرماندار گناوه در این آیین با گرامیداشت فرارسیدن هفته دولت، گفت: آغازین برنامه‌های هفته دولت این شهرستان با حضور در گلزار شهدای والامقام، افتخاری بزرگ برای مسئولان است.

غلامرضا مهرجو افزود:  هفته دولت فرصتی گرانبها برای ما مسئولان است که ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، با آرمان های شهدای والامقام تجدیدبیعت داشته باشیم.

وی گفت: شهیدان رجایی و باهنر، الگوی خدمت رسانی و ایثار هستند و توانستند خدمات شایانی به همه مردم بویژه محرومان ارائه دهند که برکات آن تاکنون نیز ادامه دارد.

فرماندارگناوه  اظهارداشت: مسئولان باید در مسیری که شهیدان رجایی و باهنر ترسیم کردند به عنوان یک الگو مجدانه گام بردارند.

وی بیان کرد: در هفته دولت ضمن تبیین دستاوردهای یک ساله با وجود تنگناها و فشارهای نظام سلطه، باید برای امید و نشاط آفرینی در بین مردم تلاش کنیم.

                                            

رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران گناوه گفت: حضور در گلزار شهدا در اولین برنامه گرامیداشت هفته دولت، پیام آور بزرگداشت یادوخاطره و رشادت شهدای والا مقام است که جانانه از میهن و انقلاب دفاع و ایثارگری کردند.

محمد قائدی افزود: تکریم و رسیدگی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران جزو اولویت‌های دولت است و در این ارتباط در شهرستان گام‌های موثری برای این عزیزان برداشته شده است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در دوران دفاع مقدس ۲۳۰ شهید تقدیم میهن و انقلاب کرده است.