همدان_ایرنا_ فرماندار نهاوند گفت: ۷۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۷۷ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در این شهرستان کلنگ‌زنی شده و یا به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، «مراد ناصری» در دیدار با مدیران اجرایی شهرستان نهاوند با امام جمعه این شهر به مناسبت آغاز هفته دولت، افزود: طرح ها و پروژه‌های بزرگی در سطح شهرستان نهاوند عملیاتی و اجرایی شده که به مرور تا پایان سال تکمیل و به بهره برداری می رسند.

وی اظهار داشت: در همین ارتباط ۷۹ پروژه در حوزه های مختلف اقتصادی، تولیدی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۲۷۷میلیارد تومان در این شهرستان اجرا شده که این طرح همگی در ایام گرامیداشت هفته دولت کلنگ زنی شده و یا به بهره برداری می رسند.

وی خاطرنشان کرد: البته به دلیل شرایط قرمز کرونایی حاکم بر شهرستان نهاوند، برنامه افتتاح پروژه و کلنگ زنی این پروژه ها به روزهای آینده و بهبود شرایط موکول شده است.

فرماندار نهاوند افزود: مدیران اجرایی شهرستان بدون کوچکترین تعلل و وقفه ای به صورت شبانه روزی در حال تلاش و خدمت به مردم هستند و تا اخرین لحظه مسئولیت از تلاش برای خدمت به مردم کوتاهی نخواهند کرد.

فرماندار شهرستان نهاوند همچنین در ادامه از برخی طرح‌های توسعه ای در حال اجرای شهرستان از جمله واحد فرآوری گشنیز، گلخانه تولید تولید آلوئه‌ورا و کارخانه تولید مالت بازدید کرد.

برای اجرای این طرح ها با اشتغالزایی ۱۰۰ نفر بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

شهرستان نهاوند در جنوب استان همدان واقع شده است.