تهران- ایرنا- رییس‌جمهوری در پیامی درگذشت حاجیه خانم جمیله فیاض منفرد، مادر بزرگوار شهیدان والامقام حسن، حسین و محمدرضا خلخالی را تسلیت گفت.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در پیام تسلیت خود به مناسبت درگذشت مادر شهیدان خلخالی آورده است: این بانوی مومنه و فداکار، دلاورانی در دامن پر مهر خود پرورش داد که هرکدام سرمایه‌ای ماندگار و پر افتخار برای این مرز و بوم اسلامی شدند.

رییس جمهوری در این پیام افزود: درگذشت حاجیه خانم جمیله فیاض منفرد، مادر بزرگوار شهیدان والامقام حسن، حسین و محمد رضا خلخالی، موجب تاثر و تاسف شد. این بانوی مومنه و فداکار در پرتو آفتاب ولایت و ایمان راسخ به آموزه های اسلامی و مکتب خاندان عصمت و طهارت (علیهم السلام)، دلاورانی در دامن پر مهر خود پرورش داد که هر کدام سرمایه‌ای ماندگار و پر افتخار برای این مرز و بوم اسلامی شدند.

رییسی ادامه داد: اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم این مادر صبور و مردم شهید پرور ورامین تسلیت گفته و برای آن مرحومه علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان معزز صبر و اجر از درگاه خداوند بزرگ خواستارم.

به گزارش ایرنا، حاجیه خانم فیاض منفرد که در طول دوران هشت سال دفاع مقدس سه فرزند خود به نام‌های محمدرضا، سین و حسن خلخالی را در راه اعتلای ارزش‌های اسلامی تقدیم اسلام کرده بود، دوم شهریورماه بر اثر کهولت سن در ورامین دار فانی را وداع گفت.