آبادان - ایرنا - همزمان با دومین روز از هفته دولت پنج طرح عمرانی و خدماتی روز چهارشنبه در روستاهای شهرستان شادگان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا ، سرپرست فرمانداری شادگان این طرح ها را شامل ساختمان دفتر دهیاری روستای ابوسدره با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، یک دهنه پل روستایی با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و تامین روشنایی معابر روستای ابوسدره با اعتبار سه میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: طرح زیرسازی معابر روستای بدرانی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع نیز با اعتبار چهار میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.

امید صبری پور دیگر طرح های اجرا شده در روستای بدرانی شادگان را شامل طرح ساماندهی مبلمان روستایی با ۲ میلیارد ریال اعتبار ، هشت هزار مترمربع عملیات کفپوش و نصب ۸۲ باکس زباله عنوان کرد.

وی با اشاره به بهره برداری از پروژه های عمران روستای نهرمسیر شادگان گفت: این پروژه شامل زیرسازی و آسفالت معابر به طول ۲۰ هزار متر مربع، قیر پاشی و آسفالت و ۳۵ هزار متر مربع زیر سازی است که با اعتبار ۳۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات ارزش افزوده دهیاری ها اجرا شد.

صبری‌پور افزود: همچنین پروژه تامین روشنایی معابر روستای نهر مسیر با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اجرا و به بهره برداری رسید.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان قرار دارد.