سمنا- ایرنا- رئیس هیات ورزش‌ همگانی استان سمنان گفت: کمیته پیاده روی استان سمنان بر اساس اعلام انجمن پیاده روی فدراسیون ورزش همگانی، موفق به کسب مقام اول طرح ملی پیاده‌روی شد.

همت هادیان عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: کمیته پیاده‌روی استان سمنان با تلاش اعضای کمیته و همکاری ورزشکاران و هم استانی‌ها با برگزاری ۲ هزار و ۸۸۹ محتوا موفق به کسب مقام اول در تولید محتوا و همچنین مقام اول بر اساس درصد مشارکت به نسبت جمعیت در مرداد ماه ۱۴۰۰  شد.

وی افزود: استقبال خوب مردم استان از این طرح ملی و تمام طرح‌های همگانی سال، کار تیمی بسیار خوب در هیات همگانی استان و شهرستان‌ها و فعال شدن کمیته‌های مختلف استانی و شهرستانی و باشگاه های استان در موفقیت این طرح و طرح های ملی موثر است.

رئیس هیات ورزش‌ همگانی استان سمنان در پایان از مشارکت مردم استان، کمیته پیاده روی و همه دستگاه‌های اجرایی که در این طرح ملی با هیات ورزش‌های همگانی استان مشارکت کردند سپاسگزاری کرد.

به گزارش ایرنا، استان‌های زنجان با ۲ هزار و ۶۶۱ محتوا و خراسان شمالی با یک هزار و ۷۰۹ محتوا رتبه‌های دوم و سوم طرح ملی پیاده‌روی را کسب کردند.