همدان- ایرنا- فرماندار نهاوند گفت: در هفته دولت ۷۹ پروژه عمرانی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی با اعتباری افزون بر ۲۷۷ میلیارد تومان در این شهرستان بهره برداری و یا کلنگ زنی می‌شود.

«مراد ناصری» روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل طرح‌های عمران شهری، خدماتی، صنعت و کشاورزی است که اجرای آنها موحب خدمت رسانی بهینه به نردم و بهبود شرایط اقتصادی منطقه نی شود.

فرماندار نهاوند خاطرنشان کرد: از مجموع این پروژه‌ها تعداد ۵۱ پروژه با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد و ۲۸ پروژه با اعتبار ۲۰۷ میلیارد تومان نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

او تاکید کرد: به دلیل شرایط قرمز کرونایی حاکم بر شهرستان نهاوند بیشتر برنامه افتتاحیه‌ها و آغاز عملیات اجرایی پروژه ها به صورت محدود و در روزهای آینده انجام خواهد شد.

ناصری با اشاره به اجرای چندین پروژه‌ بزرگ وارزشمند در شهرستان گفت: برخی از این  طرحها در مناسبتهای مختلف بهره برداری شده و تعدادی هم در هفته مبارک دولت افتتاح می شوند.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: وظیفه همه ما خدمت به مردم است و در این مسیر پر پیچ و خم باید منش و سلوک شهدای گرانقدر به ویژه شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهیم.

به گزارش ایرنا، ۲۸۷ طرح بزرگ با سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار همزمان با هفته دولت در این استان به بهره برداری می رسد.