قصرشیرین- ایرنا- امام‌ جمعه‌ سرپل ذهاب گفت: امنیت و پیشرفت امروز کشور مرهون خون ریخته و پاک شهدایی است که خالصانه و عاشقانه در راه دفاع از ارزش ها و آرمان های والای این نظام مقدس مجاهدت کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب روز پنجشنبه در حاشیه عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تکریم خانواده اوی معزز آنان بر لزوم ادامه راه شهدا در معنای واقعی عمل و به دور از شعار تاکید کرد.

وی اظهار داشت : جایگاه مسوولیت مدیران و کارکنان کشور مدیون خون پاک ریخته شهدا است.

امام جمعه سرپل ذهاب گفت : بیش از زمان جنگ تحمیلی در این دوران نقش مدافعان اسلام و نظام در برابر دشمنان غرب پررنگ تر بوده و باید هوشیارانه و با بصیرت پا به میدان جنگ نرم بگذاریم.

وی ادامه داد: کشور ایران اسلامی امروزه در میان جهانیان از اقتدار و عزت والایی برخوردار است و این رفیع درجات جز با تبعیت از فرمان ولایت فقیه و حفظ آرمان های شهدا محقق نشده است.

در این آیین اعضای شورای ادای و تامین شهرستان سرپل ذهاب با قرائت فاتحه و نثار شاخه های گل بار دیگر با شهدا تجدید پیمانی دوباره کردند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از ۹۰هزار نفر جمعیت در دوران هشت سال دفاع مقدس ۸۰۳ شهید، ۱۶۳ آزاده و ۸۴۰ جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.