بندرعباس- ایرنا- مدرسه پسرانه ۶ کلاسه شهید هاشمی روستای دهو با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مسوولان شهرستانی و استانی در میناب افتتاح شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس روز جمعه در حاشیه بهره برداری از این طرح آموزشی گفت: این مدرسه با هزینه ۳۳ میلیارد ریال احداث شده است که ۷۵۰میلیون ریال از اعتبار طرح به همراه تجهیزات را نوسازی مدارس و بقیه را با مشارکت خیر مدرسه سار «حاج حسین زاهدی» تامین شده است.
سید فخرالدین هاشمی افزود: عملیات اجرایی این مدرسه از سال ۹۸ در فضایی به مساحت سه هکتار و با زیربنای ۹۸۰ مترمربع آغاز شده بود.
وی بیان داشت: همچنین این خیر بومی منطقه، همزمان هزینه ساخت ۲واحد آموزشی «مدرسه شهید شاکری سبهتی» و «مدرسه ابوذر غفاری روستای تمبک» را در شهرستان میناب تقبل کرده است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان اظهارداشت: این مدرسه مزین به نام شهید سید احمد هاشمی از شهدای جنگ تحمیلی بوده و ظرفیت پذیرش ۱۵۰ دانش آموز را داراست.


استاندار هرمزگان در حاشیه آیین افتتاح مدرسه ۶ کلاسه شهید هاشمی در روستای دهو میناب، از خیر نیک اندیش حاج حسین زاهدی با اهدا لوح سپاس قدردانی کرد.