قزوین - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) شهرستان قزوین گفت: سه هزار بسته معیشتی در چهارمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه سال جاری بین افراد آسیب دیده از کرونا در قزوین توزیع شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ علیرضا حیدری روز یکشنبه در حاشیه رزمایش کمک مومنانه شهرستان قزوین اظهار داشت: هر یک از  این بسته های معیشتی ۴۰۰ هزار تومان ارزش دارد و در قالب طرح شهید سلیمانی در بین افراد شناسایی شده توزیع شده است.
وی افزود: سپاه ناحیه قزوین از ابتدای شیوع ویروس کرونا و در لبیک به منویات مقام معظم رهبری رزمایش کمک مومنانه را آغاز کرده و تا به امروز تعداد زیادی بسته معیشتی توزیع کرده است.
این مسوول گفت: این سپاه در سال گذشته ۳۴ هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی ۱۱ میلیارد تومان و در سال جاری نیز ۱۶ هزار بسته به ارزش ریالی ۶ میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع کرده است.
حیدری اضافه کرد: سپاه ناحیه شهرستان قزوین همچنین از ابتدای سال گذشته تا به امروز ۱۵۳ جهیزیه به زوج های جوان نیازمند توزیع کرده است.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان قزوین اظهار داشت: البته جهادگران بسیجی اقدامات زیادی را هم در زمینه محرومیت زدایی، بازسازی و مرمت منازل مسکونی و مرمت مدارس انجام داده اند.