اردبیل - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: همزمان با هفته دولت ۵۴ خانوار فاقد مسکن تحت پوشش این نهاد در این استان صاحب خانه شدند. 

به گزارش ایرنا ، حسین دشتی روز دوشنبه در آئین بهره برداری از مسکن مددجویان با بیان اینکه تهیه مسکن مناسب برای مددجویان از اولویت‌های کمیته امداد است، افزود: برای خرید و ساخت مسکن این خانوارها ۳۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از پنج هزار و ۳۰۰ خانوار نیازمند مالی در استان اردبیل فاقد مسکن مناسب بوده و نیازمند توجه این نهاد برای احداث مسکن هستند، اظهارکرد: تامین مسکن برای خانوارهای تحت حمایت که در واحدهای مسکونی نامناسب زندگی می‌کنند، ضروری است.

وی بیان کرد: امیدواریم با کمک و یاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی، مردم و خیرین گام‌های موثرتری در این زمینه برداشته شود و زمینه بهره‌مندی این خانوارها از مسکن مناسب فراهم شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اضافه کرد: رفع مشکل مسکن مهم‌ترین دغدغه مددجویان زیرپوشش کمیته امداد است و با تامین مسکن مناسب برای خانوارهای فاقد مسکن مسیر توانمندسازی و خودکفایی آنها هموارتر می شود.

دشتی ادامه داد: بهره‌مندی خانوارهای تحت حمایت از منزل مناسب موجب دلگرمی مددجویان شده و باعث می شود آنها با روحیه و امید بیشتری به زندگی ادامه دهند.

وی گفت: مردم و خیرین می‌توانند با شماره‌گیری کد آنی‌ پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۵۲ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل به آسانی کمک‌های خود را به دست خانوارهای بی‌بضاعت برسانند.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل گفت: برای آشنایی از نحوه کمک‌رسانی به محرومان جامعه سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ این نهاد نیز در اختیار مردم و نیکوکاران قرار دارد.

به گزارش ایرنا، ۴۱ هزار و ۴۳۸ خانوار با جمعیت بیش از ۸۰ هزار نفر در استان اردبیل تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.