سنندج - ایرنا - فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: رده های سپاه در ابعاد مختلف به یاری سازمان ها و نهادهایی آمده‌اند که به تنهایی توانایی انجام کارهایی را نداشته‌اند و این وظیفه ذاتی سپاه است.

به گزارش ایرنا، سردار سید صادق حسینی روز چهارشنبه در جشنواره مالک اشتر سپاه سنندج اظهار داشت: انگیزه و حس مسوولیت پذیری در رده های مختلف سپاه حاکی از عزم جزم نیروها برای انجام تکالیف محوله است.

وی با بیان اینکه کسب رده موفق در سپاه استان توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج تاییدی بر عملکرد موفق رده های مختلف در این ناحیه است، افزود: انتظار می رود، دولتمردان از شخصیت شهیدان رجایی و باهنر الگوبرداری و در راستای خدمت به مردم تلاش کنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: باید برای تحقق اهدافی که امام راحل و مقام معظم رهبری ترسیم کرده اند تلاش کنیم.

جشنواره مالک اشتر فرصت مغتنمی برای معرفی الگوهای مدیریتی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج نیز در این مراسم اظهار داشت: جشنواره مالک اشتر فرصت مغتنمی است که الگوهای مدیریتی معرفی شوند و مبحث اشراف مدیریتی در سپاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سرهنگ حسن عسکری افزود: نزدیک به هزار نکته مدیریتی در نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر وجود دارد و می توان از آن به عنوان یک منشور جامع مدیریتی در اسلام یاد کرد.

وی اضافه کرد: اخلاص، تقوا، شایسته سالاری در انتخاب ها، توجه جدی به عدالت و انصاف، توجه جدی به نیاز مردم و تلاش برای رفع نیازهای مردمی، پرهیز از منت نهادن به مردم، شتاب نداشتن در پذیرش سخن بدگویان، خودداری از وعده هایی که عملی نمی شود، ایجاد سیستم مناسب اطلاعاتی و تدبر در احوال مدیران قبلی از جمله مواردی است که برای یک مدیر در جامعه اسلامی به عنوان معیار عمل تأکید شده است.

ناحیه سنندج به عنوان موفق ترین ناحیه سپاه بیت المقدس کردستان 
مسوول دبیرخانه جشنواره مالک اشتر در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج هم گفت: این جشنواره با هدف معرفی فرماندهان و مدیران برتر در رده های مختلف سپاه برگزار می شود.

سرهنگ پرویز محمدی اظهار داشت: الگوسازی و الگو پروری، برجسته سازی اهمیت نیروی انسانی در سازمان از جمله اهداف محوری جشنواره مالک اشتر است.

وی اضافه کرد: ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج برای سومین دوره متوالی به عنوان ناحیه برتر استانی انتخاب شده است و در این جشنواره از ۲۶ نفر از منتخبین تجلیل به عمل می آید.