تهران- ایرنا- رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اعلام کرد: پنج هزار و ۷۲۰ متر پارچه قاچاق ۵۰۰ میلیون در محدوده خیابان مولوی کشف و شناسایی مالک این محموله ادامه دارد.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی اظهار داشت: با کسب خبری پیرامون تخلیه و دپوی مقادیری پارچه قاچاق در محدوده خیابان مولوی، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی تهران برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات اولیه نشان از صحت خبر دریافتی داشت و تعداد فراوانی پارچه به صورت رها شده در محل موجود بود، افزود: در تحقیق از اهالی و کسبه محل به دست آمد پارچه‌ها  توسط یک دستگاه خودرو خاور در این محل تخلیه شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران خاطرنشان کرد: در این ماموریت ۸۸ طاقه پارچه در مجموع پنج هزار و ۷۲۰ متر پارچه کشف شد و شناسایی مالک این کالاها و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

شرور سابقه‌دار شرق تهران در بند زندان گرفتار شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سوداگران مرگ در شرق تهران، ماموران پایگاه چهارم این پلیس دریافتند، متهم که از اراذل و اوباش سابقه‌دار تهران است،  در پاتوقش واقع در لویزان به توزیع شیشه و هروئین در بین معتادان می‌پردازد. 

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند ادامه داد: این رفتار متهم باعث سلب آسایش ساکنان، اخلال در نظم عمومی و نارضایتی برای همسایگان را شده بود.

وی افزود: با پیگیری‌های محلی و تحقیقات گسترده، سرانجام مخفیگاه متهم شناسایی و نتیجه بررسی‌های پلیس به مرجع قضائی منعکس شد.

حسنوند با اعلام دستگیری متهم در مخفیگاهش خاطرنشان کرد: تیم عملیات پایگاه چهارم این پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهم  مقداری از انواع مواد مخدر و مقادیر قابل توجه‌ای وجه نقد و تعدادی آلات و ادوات استعمال و فروش مواد مخدر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب با بیان اینکه پلیس و دستگاه قضائی مصمم است تا با کسانی که به نظم و آرامش عمومی شهروندان خدشه وارد می‌کنند و باعث ایجاد رعب و وحشت می‌شوند برابر قانون به شدت برخورد کند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: به اراذل و اوباش مواد فروش هشدار می‌دهیم تا از اعمال مجرمانه دست بردارند و به مسیر شهروندی بازگردند، چراکه مطمئن باشند پلیس با اشراف اطلاعاتی خوبی که دارد متهمان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر و آنان را به دست قانون می‌سپارد.

کشف ۱۸۹ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه سوداگر مرگ

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ بیان داشت: ماموران پایگاه هفتم این پلیس در رصدهای اطلاعاتی به دست آوردند، یک قاچاقچی مواد مخدر با تهیه مقادیر فراوانی مواد مخدر از استان‌های شرقی کشور و انتقال آن به شهر تهران، محموله موادمخدر را در مخفیگاهش دپو کرده است.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند ادامه داد: پس از چندین عملیات پیچیده پلیسی مخفیگاه متهم در جنوب تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی روز گذشته متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از این مکان، ۱۸۹ کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی ابراز داشت: متهم در پی‌جویی پلیسی به بزه انتسابی اعتراف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

عامل فروش تجهیزات نظامی در فضای مجازی دستگیر شد

رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت اظهار داشت: در پی رصد اطلاعاتی در فضای مجازی ماموران این پلیس به صفحه‌ای برخورد کردند که کاربر آن به فروش تجهیزات نظامی غیرمجاز مانند دستبند، اسپری گاز اشک اور ،شوکر و .. می‌پراخت.

سرهنگ مهدی تاجیک گفت: با انجام پایش‌های اطلاعاتی هویت و مخفیگاه وی در حوالی مشیریه شناسایی و نتیجه بررسی‌های انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

وی به دستگیری متهم در مخفیگاهش اشاره کرد و افزود: در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهم ۴۰ عدد دستبند، گاز اشک آور و شوکر کشف شد.

تاجیک خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به پایگاه چهارم این پلیس ضمن اعتراف به جرم ارتکابی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.