ساری – ایرنا – رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سوادکوه از واکسینه شدن ۵۵ درصد از جمعیت هدف این شهرستان علیه کرونا خبر داد.

دکتر نصرالله رشیدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:از زمان آغاز واکسیناسیون در این شهرستان تاکنون ۵۵ درصد از جمعیت گروه هدف بالای ۴۰ سال،بیماران خاص،کادر درمان و غیره واکسینه شدند. یعنی بیش از ۳۲ هزار دز واکسن کرونا در سطح این شهرستان تزریق شده است.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان سوادکوه از ارسال ۳ هزار دز واکسن کرونا به این شهرستان خبر داد و افزود: از امروز این میزان واکسن در مراکز واکسیناسیون در حال تزریق است.

دکتر رشیدی با بیان اینکه با توجه به وضعیت نارنجی این شهرستان ظرفیت تخت های بیمارستانی خالی است، ادامه داد: هم اکنون تعداد پذیرش و بستری شدگان در بیمارستان شهداء زیراب هم کاهشی شده است.

وی با اعلام اینکه کمبود کپسول اکسیژن این بیمارستان با حمایت های خیرین، مردم و مسئولین ذی ربط برطرف و دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان شهداء زیراب نصب و راه اندازی شده است، گفت که با حمایت خیرین و مردم بیش از ۹۰ کپسول اکسیژن به بیمارستان شهداء زیراب ارسال شده است و هم اکنون در این بیمارستان مشکل خاصی وجود ندارد.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان سوادکوه در پایان با اشاره به اینکه کاهشی شدن روند بستری نباید منجر به عادی انگاری توسط مردم باشد، گفت: از همه شهروندان تقاضا داریم تا برای بهبودی و وضعیت بهتر کرونایی نسبت به رعایت پروتکل ها اقدام و از حضور در تجمعات جلوگیری کنند.