شهرکرد- ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: فرامرز حامدی شهرکی جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس پس از تحمل سال‌ها رنج، در سن ۶۰ سالگی به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

فریبرز نجفی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این جانباز ۷۰ درصد متولد سوم فروردین سال ۱۳۴۰ در شهرکرد است که در چند سال گذشته در شهر کاشان ساکن بود و  به درخواست خانواده این شهید بزرگوار مراسم تشییع شهید روز پنجشنبه ۱۷ شهریورماه در شهر کاشان برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: این جانباز بزرگوار در عملیات‌های مختلف فتح المبین، والفجر ۲، خیبر و والفجر حضور داشت  و در تاریخ ۲۳ بهمن ماه سال ۱۳۶۴ براثر اصابت گلوله به کمر در جاده فاو دچار ضابعه نخاعی شد.

به گزارش ایرنا، استان چهارمحال و بختیاری بیش از هشت هزار جانباز و ایثارگر دارد که از این تعداد چهار هزار نفر جانباز ۲۵ درصد به بالاتر هستند.

در حال حاضر ۱۰۹ جانباز ۷۰ درصد در استان چهارمحال و بختیاری در قید حیات هستند که مسن‌ترین جانباز ۷۰ درصد  سیف‌الله مختاری متولد یک شهریور سال ۱۳۲۱ در گندمان بروجن و کوچکترین جانباز ۷۰ درصد از نظر سنی نیز محسن طاهری متولد یک فروردین سال ۶۰ در بروجن است.