اردبیل - ایرنا- مدیرکل ورزش و امور جوانان استان اردبیل با اشاره به برگزاری اردوهای تیم های مختلف ملی و نیز تیم های لیگ برتری در شهرستان نیر از احداث خوابگاه ورزشی در این شهرستان خبر داده و بیان کرد: این پروژه امسال تکمیل و به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، سجاد انوشیروانی در بازدید از پروژه های ورزشی  و نشست با مسئولان شهرستان نیر از احداث زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در سه روستای این شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها در روستاهای ویرثق ، قره شیران و بوسجین احداث خواهد شد.

وی به اهمیت نشاط اجتماعی در جامعه تاکید کردو افزود: ورزش های همگانی و صبحگاهی باید در شهرستان نیر فعال شود و در راستای اجرای برنامه‌هاهی فرهنگی ، از ظرفیت سمن ها در شهرستان نیر استفاده شود.

وی همچنین خواستار ساماندهی هیات های ورزشی و شناسه‌دار کردن آنها شد.

شجاع  اقبالی فرماندار شهرستان نیر هم به اجرای پروژه خوابگاه ورزشی در این شهرستان  اشاره کرد و گفت: با توجه به حضور تیم‌های لیگ برتری و دسته یک فوتبال در شهرستان نیر ، تکمیل خوابگاه ورزشی نیاز مبرم و اساسی  است.

وی همچنین رفع نواقصات سالن‌های ورزشی، پیگیری احداث پیست اتومبیلرانی، احداث زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال و تقویت هیات های ورزشی شهرستان را خواستار شد.

نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل اقع است.