در این پویش، اعضای باشگاه مشتریان تپسی میتوانند ستارهها یا همان امتیازهای خود در باشگاه را برای تامین هزینه تحصیل کودکان کار صرف کنند.
برای شرکت در این پویش، کاربران تپسی میتوانند از منوی اصلی اپلیکیشن، گزینه «سفینه تپسی» را انتخاب کرده و با توجه به امتیازهای خود در باشگاه مشتریان، بستههای آموزشی متنوع، از 15 دقیقه الی یک هفته را برای کودکان کار انتخاب کنند. تپسی، هزینه معادل کل بستههای آموزشی انتخاب شده توسط کاربران را به انجمن کودکان کار اهدا خواهد کرد تا صرف تحصیل این کودکان شود.
باشگاه مشتریان تپسی با عنوان «سفینه تپسی» به مسافران این امکان را میدهد که به وسیله امتیازهایی که از طریق سفرهایشان با تپسی به دست آوردهاند، از تخفیفهای متنوع برندهای گوناگون بهرهمند شده و در اقدامات انساندوستانه مانند تامین هزینه تحصیل کودکان کار نیز مشارکت کنند. تپسی پیش از این نیز در همکاری با انجمن کودکان کار و با همراهی کاربران خود، ماسک مورد نیاز برای یک فصل کودکان کار را تامین کرده بود.
https://blog.tapsi.ir/child-labour-campaign/
م. خ