روزنامه‌های خراسان رضوی روز دوشنبه بیست و دوم شهریورماه ۱۴۰۰ مطالب متنوعی منتشر کردند که عنوان‌های برجسته آنها مرور می‌شود.

روزنامه خراسان:

این روزنامه در تیتر نخست خود عنوان "توافق مشروط با آژانس"را منتشر کرد و نوشت: به بازرسان آژانس اجازه داده می‌شود برای جایگزینی کارت‌های حافظه که تحت مهر و موم مشترک در ایران نگهداری خواهند شد، اقدام کنند.

عکس نخست روزنامه خراسان نیز با عنوان "تحکیم روابط دیرپای ۲ ملت"، تصویری از دیدار رییس جمهوری کشورمان با نخست وزیر عراق است.

ویژه‌نامه استانی خراسان:

این ویژه‌نامه در تیتر نخست خود عنوان "معمای لغو ممنوعیت تردد شبانه در مشهد" را منتشر کرد و نوشت: سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از احتمال لغو ممنوعیت تردد شبانه با راه‌اندازی مراکز شبانه روزی واکسیناسیون می‌گوید اما رئیس پلیس راهور استان از ابلاغ نشدن این ممنوعیت خبر می‌دهد.

عکس نخست ویژه‌نامه استانی خراسان هم تصویری از شهر تاریخی توس است با این عنوان: توس مرکز گردشگری فاخر ادبیات فارسی

روزنامه قدس:

این روزنامه در تیتر نخست خود نوشت: حیاط خلوت دولتها زیر ذره‌بین شفافیت

عکس نخست روزنامه قدس نیز با عنوان "لغو روادید بین ایران و عراق"، تصویری از دیدار رییس جمهوری ایران با نخست وزیر عراق است.

ویژه‌نامه قدس خراسان رضوی:

این ویژه‌نامه استانی در تیتر نخست نوشت: نقش شرکتهای دارویی در تجویز داروهای منسوخ شده

عکس نخست ویژه نامه قدس خراسان رضوی نیز با عنوان "راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون خودرویی در نمایشگاه بین المللی مشهد"، تصویری مرتبط در این زمینه است.

روزنامه شهرآرا:

این روزنامه در تیتر نخست خود نوشت: سرمایه‌گذاری پربرکت مبنی بر اقتصاد پویا

عکس نخست این روزنامه نیز با عنوان "سبقت از کرونا در خط واکسیناسیون"، تصویری از واکسیناسیون خودرویی در نمایشگاه بین المللی مشهد است.